وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: آنچه که در طول سال‌ها خدمت یافته‌ام این است که ما در بخش کشاورزی ظرفیت‌های متعددی داریم.

به گزارش مرور نیوز، محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در آیین نکوداشت و تجلیل از خود که با حضور جمع زیادی از مسئولان کشور و نمایندگان مجلس برگزار شد ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: بنده خود را لایق این صحبت‌ها نمی‌دانسته و نمی‌دانم.

او در خطاب به همکاران سابق خود در وزارت جهاد کشاورزی افزود: آنچه که در طول سال‌ها خدمت یافته‌ام این است که ما در بخش کشاورزی ظرفیت‌های متعددی داریم.

حجتی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نامحدودی که در طبیعت وجود دارد، اما به این قابلیت‌ها پی نبردیم و نتوانستیم از آن‌ها بهره‌وری کامل داشته باشیم و در برخی موارد متأسفانه به اشتباه تخریب به طبیعت وارد کردیم.

وزیر سابق جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تنگنا‌ها و محدودیت‌های زیادی در بخش کشاورزی وجود دارد، بیان کرد: اگر تنگنا و محدودیت نداشته باشیم کار‌ها راحت‌تر پیش می‌رود، اما الان باید یقین داشت که می‌توان خیلی از کار‌ها را انجام داد.

* بیماری تنفسی دلیل اصلی کناره‌گیری از وزارت جهاد

او ادامه داد: عمده موضوعی که باعث شد امروز به صورت رسمی در خدمت شما نباشم بحث سلامتی‌ام بود چراکه بنده به یک بیماری تنفسی حاد مبتلا هستم که در ماه‌های آخر وزارت مرا بسیار آزار می‌داد و همین مسئله موجب شد از سمت خود استعفا دهم.