اولین نمایشگاه بین المللى باغبانی،گلخانه و نهاده ها وماشین آلات و صنایع وابسته امروز با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی (معاونت باغبانى وزارت جهاد)در محل نمایشگاه هاى شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو با مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و ١٦ کشور جهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مرور نیوز ،در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر ٧ هزار متر مربع بر پا شده است علاوه بر شرکت های برند داخلی، نمایندگانی از ١٦ کشور خارجی نیز حضور دارند و جدید ترین فناوری ها تولیدات محصولات و خدمات در حوزه کشاورزی باغبانی و ماشین آلات و تجهیزات معرفی و ارایه کرده اند.

معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه های زنجیره باغبانی گلخانه و کشت بافت ایجاد زمینه های اشتغال زائی و کار آفرینی معرفی توانمندی های زنجیره باغبانی در حوزه های تولید دانش و محصول  در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی هانمایش دستاوردها محصولات وخدمات تولیدکنندگان ایجاد و یا ارتقا رویکرد صادرات محصولات و محصولات و نهاد ها به سایر کشور ها برخی از أهداف  برگزاری این نمایشگاه است.

اولین  نمایشگاه بین المللی باغبانی گلخانه و نهاده ها را شرکت میلاد نور و باحمایت و همکاری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی موسسه تحقیقات علوم باغبانی بانک کشاورزی انجمن تولیدکنندگان کشت بافت و اتحادیه باغداران سراسری کشور برگزار می کند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز تا ٦ آذر ماه هر روز از ساعت ١٠ تا ١٨ در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران در بوستان گفتگو آماده بازید علاقه مندان است.