وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم ایران وطنشان را دوست دارند و برای رشد و عزت و سربلندی آن از جان مایه گذاشتند و می‌گذارند؛ ما این همه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم و این ایستادگی مردم است که ما را امروز به نقطه بزرگ و بالای عزت رسانده است.

به گزارش مرور نیوز،  محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: به حمدالله مردم ما ایمان راسخی دارند و همواره در صحنه‌های گوناگون نشان دادند که ایمان خود را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

وی افزود: مردم ایران وطنشان را دوست دارند و برای رشد و عزت و سربلندی آن از جان مایه گذاشتند و می‌گذارند؛ ما این همه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم و این ایستادگی مردم است که ما را امروز به نقطه بزرگ و بالای عزت رسانده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اسلامی ما استکبار ستیز است و سلطه پذیر نبوده و نخواهد بود و همه دعوای ما با آمریکا بر سر سلطه پذیری و سلطه ستیزی است.

اسلامی تاکید کرد: مردم مسیر خودشان را با این شکوهی که هر ساله می آفریند ادامه می دهند و این مسیر نیز مسیر درست و روشن است

وی در پاسخ به این پرسش که پیام مردم به قاتل حاج قاسم سلیمانی چیست گفت صحبت‌های اخیر آقای ترامپ مرزهای حق و باطل را به طور کامل روشن کرد و نشان داد حزب الله و حزب شیطان کیست.