بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان آن دسته از متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از طریق جدول زمانبندی ثبت نام برای متقاضیان مسکن ملی ارائه شده در زمان تعیین شده به محل‌های مشخص شده مراجعه کنند.

به گزارش مرور نیوز، وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه شماره پانزدهم به اطلاع متقاضیان محترم طرح اقدام ملی تامین مسکن می رساند:

متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در شهرهای جدید ثبت نام نموده اند، می توانند از طریق جدول زمانبندی ارائه شده (برای دانلود اینجا کلیک کنید) در زمان تعیین شده به محل های مشخص شده مراجعه نمایند.

متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که در شهرهای با جمعیت بیش از 100 هزار نفر ثبت نام نموده اند، می توانند از طریق جدول زمانبندی ارائه شده (برای دانلود اینجا کلیک کنید) در زمان تعیین شده به محل های مشخص شده مراجعه نمایند.

متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که درسایر شهرها ثبت نام نموده اند، جهت سهولت در روند ثبت نام و جلوگیری از ازدحام بر اساس گروه بندی و تاریخ های مندرج در جدول ذیل با ارسال پیام کوتاه از طرف بنیاد مسکن برای حضور در شعب بنیاد شهر محل تقاضا دعوت خواهند شد.

ردیف شرح روز تاریخ ارسال پیامک
۱ متقاضیان گروه اول دوشنبه ۹۸/۱۱/۲۱
۲ متقاضیان گروه دوم دوشنبه ۹۸/۱۱/۲۸
۳ متقاضیان گروه سوم چهارشنبه ۹۸/۱۱/۳۰
۴ متقاضیان گروه چهارم شنبه ۹۸/۱۲/۰۳
۵ متقاضیان گروه پنجم سه شنبه ۹۸/۱۲/۰۶
۶ متقاضیان گروه ششم شنبه ۹۸/۱۲/۱۰
۷ متقاضیان گروه هفتم سه شنبه ۹۸/۱۲/۱۳
۸ متقاضیان گروه هشتم شنبه ۹۸/۱۲/۱۷
۹ متقاضیان گروه نهم سه شنبه ۹۸/۱۲/۲۰
۱۰ متقاضیان گروه دهم شنبه ۹۸/۱۲/۲۴

همچنین در اطلاعیه شماره شانزدهم آمده است: 

 

متقاضیان محترم شهرهای جدید و شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت در طرح اقدام ملی که برای تکمیل مدارک پیامک دریافت نموده اند، طبق جداول ارائه شده در اطلاعیه شماره پانزده به محل های مشخص شده در جداول مذکور مراجعه نمایند. متقاضیان میبایست در هنگام مراجعه مدارک زیر را به همراه داشته باشند.

اصل و فایل اسکن از اصل تمامی صفحات شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل (فرمت JPG با حجم 200k)

اصل و فایل اسکن از اصل کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل (فرمت JPG با حجم 200k)

اصل و فایل اسکن از اصل گواهی کفالت(سرپرستی) درصورت ضرورت (فرمت JPG با حجم 200k)

اصل و فایل اسکن از اصل گواهی سابقه سکونت در پنج سال اخیر(گواهی اشتغال به کار، گواهی تحصیل فرزندان، سابقه بیمه) (فرمت JPG با حجم 200k)

تعهدنامه محضری مبنی بر دارا بودن شرایط به شرح فایل پیوست (برای دریافت فایل تعهد نامه اینجا کلیک کنید)

متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی که درسایر شهرها ثبت نام نموده اند، پس از دریافت پیام کوتاه از طرف بنیاد مسکن جهت بارگذاری مدارک در سامانه و حضور در شعب بنیاد مسکن شهر محل تقاضا دعوت خواهند شد.