مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می‌شود و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

به گزارش مرور نیوز، حسن عباسی معروفان مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می‌شود و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

حسن عباسی معروفان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز داخلی و وارداتی هیچ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا ادامه دارد.

وی گفت: امروز گوشت گوسفندی شقه ای کیلویی ۹۵ هزار تومان، گوشت گوساله بین ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و گوشت گرم مرغ نیز حدود کیلویی ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود که پایین‌ترین سطح قیمت هاست.

عباسی معروفان با درخواست از مردم مبنی بر خرید اقلام پروتئینی به میزان نیاز افزود: هیچ کمبودی در زمینه تأمین این اقلام وجود ندارد و توزیع آنها همچنان ادامه می‌یابد، بنابر این مردم نگران تأمین این کالاها نباشند.

* تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت

وی تصریح کرد: مردم هر زمان که به فروشگاه‌ها مراجعه کنند مشکلی از نظر تأمین این اقلام نخواهند داشت و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.