قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا با حضور ناظران رسمی آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا با حضور مسئولان وزارت صمت و مقامات خودروسازی سایپا در این شرکت در حال برگزاری است.

در این طرح ۲۶۴ هزار نفر  ثبت نام کرده‌اند که طی قرعه کشی تعداد ۳۰ هزار نفر به عنوان برنده اصلی و تعدادی هم به عنوان رزروی انتخاب خواهند شد.

مجید باقری قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مراسم قرعه کشی گروه خودروسازی سایپا را داشتیم که در آن ۲۴۳ هزار و ۱۶۶ نفر متقاضی در این دوره برای ۴۰ هزار خودرو ثبت نام کردند که یعنی به طور متوسط برای هر خودرو حدود ۶ متقاضی وجود داشت.

او بیان کرد: خبر خوب استقبال متقاضیان از محصولات جدید این شرکت است و این نشان از اعتماد مردم به این برند است. از راس ساعت ۱۰ صبح فردا علاقه مندان می‌توانند وجه مورد نظر خود را واریز کنند. درگاه‌های بانکی هماهنگی کافی را با ما دارند و یک تراکنش واریز انجام خواهد شد. تا دو ساعت آینده فرایند اطلاع رسانی انجام خواهد شد و با پایان دوره ثبت نام دعوت از ظرفیت رزرو که ۲۰ درصد ظرفیت خودرو بود آغاز می‌شود.

باقری گفت: رویکرد هوشمندانه‌ای که با حمایت وزارت صمت به وجود آمد برنامه ریزی‌های مداوم است. روند تولید رو به افزایش است و ممکن است در مراحل بعدی تعداد بیشتری خودرو در نظر بگیریم. خودرو‌ها سر موقع و در زمان تعهد تحویل داده خواهد شد. مواردی فروش حواله در برندگان مشاهده شد و بنا شد تا از نظر قانونی با این موصوع برخورد خواهد شد و چنین موجی را شاهد نخواهیم بود به عبارتی اعلام جرم خواهد شد.

قائم مقام خودروسازی سایپا بیان کرد: شرایط برای حضور مصرف کنندگان واقعی فراهم شده و دلایل این قانونگذاری‌ها همین موضوع است. ما تلاش می‌کنیم افزایش تولید و عرضه و شناسایی مصرف کننده واقعی را داشته باشیم تا بازار به تعادل برسد.