آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ شرکت توسعه صنایع بهشهر( سهامی عام ) به شماره ثبت ۱۴۳۹۳ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۵۳۹۰۹۰ منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) یا نمایندگان قانونی آنان دعوت بعمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که راس ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۳۹۹ در محل سالن آزادگان واقع در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت به نشانی ضلع غربی ورزشگاه آزادی، پژوهشگاه صنعت نفت  برگزار  می گردد، حضور به هم رسانند.

خواهشمند است کلیه سهامداران محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آنان به منظور دریافت برگۀ ورود به جلسۀ مجمع  در روز ۱۸/۰۴/۱۳۹۹ در ساعات اداری به دفتر امور سهام شرکت واقع در تهران، خیابان قائم مقام فراهانی پایین تر از چهارراه مطهری، کوچه ۲۴ پلاک ۸ مراجعه فرمایند. ضمناً  برگۀ ورود به جلسۀ مجمع از ساعت ۸ صبح روز برگزاری مجمع در محل برگزاری نیز قابل دریافت خواهد بود.

تأکید میگردد:

الف) سهامداران محترم به جهت حضور در جلسه مجمع عمومی می بایست حتماً کارت ملی (و در صورتیکه به وکالت از طرف افراد دیگر حضور دارند اصل وکالتنامه) به همراه داشته باشند. ضمناً در رابطه با نمایندگان اشخاص حقوقی علاوه بر کارت ملی، ارائه اصل معرفی نامه شخص حقوقی الزامی است.

ب) با توجه به شیوع بیماری کرونا و حسب ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار، رعایت نکات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و بهمراه داشتن ماسک و دستکش از سوی سهامداران محترم متقاضیِ حضور در مجمع، الزامیست.

دستور جلسه :

استماع گزارشات هیأت مدیره درخصوص عملکرد سال مالی ۱۳۹۸

استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی

تصویب صورت های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ و اتخاذ تصمیم نسبت به تخصیص و تقسیم سود

انتخاب بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت و تعیین حق الزحمه آن

تعیین روزنامه کثیرالانتشار

تعیین و تصویب پاداش و حق حضور اعضای هیأت مدیره

انتخاب اعضای هیأت مدیره

سایرموارد قابل طرح درمجمع عمومی عادی سالیانه

مجمع شرکت توسعه صنایع بهشهر 1