رییس کل بانک مرکزی دستور رسیدگی فوری برای رفع مشکلات مطرح شده در ویدیو منتشره از میز خدمت ارزی بانک‌ مرکزی را صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر مراجعه یکی از صادرکنندگان به میز خدمت این بانک به منظور رفع تعهد ارزی سال ۹۷ و مشکلات مطرح شده در این ویدیو رئیس کل بانک مرکزی بلافاصله دستور بررسی و رفع مشکلات پیش‌آمده را صادر کرد.

بر این اساس معاون ارزی بانک مرکزی نشست فوری با مدیران و معاونان ادارات ارزی برگزار و بر لزوم تسریع و تسهیل پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد.

پس از این دستورات از صبح امروز تعداد افراد پاسخگو و امکانات زیرساختی لازم برای ارایه خدمت به مراجعان در ساختمان مذکور افزایش یافت.

لازم به توضیح است که طی روزهای گذشته و براساس پیگیری های مراجع قضایی و نظارتی برای رفع تعهد ارزی سالهای ۹۷ و ۹۸، مراجعه تعداد زیادی از صادر‌کنندگان برای رفع تعهدات ارزی مربوطه باعث تجمع تعداد بیشتری ارباب رجوع در محل میز خدمت ارزی شده بود که با دستور فوری رییس کل بانک مرکزی تمهیدات لازم برای پاسخگویی سریعتر اندیشیده و در حال حاضر روند اشاره شده در ویدیو به صورت کامل اصلاح شده است.

تاکید می شود بانک مرکزی همواره آماده هرگونه همکاری و پاسخگویی به صادرکنندگان و سایر هموطنان گرامی در حوزه‌های کاری مرتبط بوده است و برای رفع مشکلات احتمالی و موردی آمادگی کامل دارد.