وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام تلاش خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات معیشتی مردم که در اولویت است برطرف شود، به اندازه کافی کالاهای استراتژیک کشور را در انبارها داریم و جای نگرانی نیست.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام معادنی که فعالیت نداشته‌اند سه ماه فرصت دارند معادن را فعال کنند و در غیر این صورت قرارداد آنها یک طرفه از سوی دولت لغو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با امضاهای طلایی برخورد می‌کنیم گفت: منافع خیلی‌ها به خطر خواهد افتاد چرا که عده‌ای سال‌ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام تلاش خود را خواهیم گذاشت تا مشکلات معیشتی مردم که در اولویت است برطرف شود افزود: به اندازه کافی کالاهای استراتژیک کشور را در انبارها داریم و جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار هر هفته دوشنبه‌ها برگزار می ‌شود گفت: وزارت صمت یک وزارت مهم است و موفقیت وزارتخانه در گرو همکاری حکومت است.

رزم‌حسینی بیان کرد: رابطه بسیار خوبی با دولت و مجلس داریم و شخص رئیس جمهور از برنامه‌های وزارتخانه به‌ویژه برنامه‌هایی که مربوط به سفره مردم باشد حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج را دستور کار داریم و تفاهم‌نامه‌ای در دست امضا است تا پنج هزار نفر نیروی بسیجی برای نظارت بازار به کمک بیایند افزود: تحریم و کرونا هزینه زیادی بر کشور تحمیل کرده اما به یاری خدا و مقاومت همه مردم و به برکت خون شهدا این مشکلات و سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.