محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری خبر داد: اتوبان قزوین - زنجان پس از انسداد به دلیل کولاک بازگشایی شد.

به گزارش مرور نیوز، مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری از آمادگی صددرصدی راهداران برای بازگشایی جاد های کشور به دلیل بارش برف و باران خبر داد و گفت: در هیچ کدام از محورهای استانهای کشور محور مسدودی نداریم.

محمد رودباری با اشاره به بارش شدید برف و باران طی دیروز و امروز در کشور اظهار کرد: بارش شدید در استان بوشهر باعث مسدود شدن 5 محور این استان شد که خوشبختانه با کاهش حجم سیلاب ها این محورها بازگشایی شد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: فقط یک محور این استان یعنی بندر ریگ به بوشهر به دلیل  آبگرفتگی سطح معبر مسدود شده بود که آن هم در حال بازگشایی است.

رودباری یادآور شد: محورهای سه روستای این استان نیز دچار آبگرفتگی شده که برای بازگشایی آن منتظریم سطح آب مقداری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود بارش شدید برف و باران در سایر استان های کشور هیچ مشکلی به لحاظ تردد وسایل نقلیه نداریم گفت: به دلیل کولاک و عدم دید کافی چند ساعت اتوبان قزوین - زنجان مسدود شد که پس از چند ساعت آن را بازگشایی کردیم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: در حال حاضر در جاده های 12 استان از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان، خراسان رضوی، شمالی و ... بارش برف گزارش شده است.

رودباری گفت: نیروهای راهداری در پایگاه ها مستقر شده و آمادگی صددرصدی برای انجام ماموریت بازگشایی جاده ها را دارند.