غلامرضا جوانمردی مدیر متالورژی و روشهای تولید شرکت فولاد مبارکه از تولید انبوه و مصرف موفقیت آمیز ورقهای فولادی با گرید P460NJ2 از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهای میکروآلیاژی استحکام بالا، ویژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مایع خبر داد .

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا جوانمردی  مدیر متالورژی و روشهای تولید شرکت فولاد مبارکه از تولید انبوه و مصرف موفقیت آمیز ورقهای فولادی با گرید  P460NJ2   از استاندارد AFNOR فرانسه مربوط به فولادهای میکروآلیاژی استحکام بالا، ویژه صنعت ساخت مخازن حمل گاز مایع خبر داد .

وی با بیان اینکه این نوع ورق در فولاد مبارکه با تناژ حدود1000 تن و در ضخامت 9-10و 12میلیمتر تولید شد،تصریح کرد: محصول مذکور پس از تولید به شرکت «اروم صنعت سامان» تحویل گردید و در ادامه کلیه مراحل ساخت از جمله فرمدهی، جوش پذیری و تستهای عملکردی با موفقیت در شرکت مذکور انجام شد که در نهایت با توجه به کیفیت بالای ورق تولید شده در فولاد مبارکه، شرکت مذکور توانست گواهی استاندارد تولید مخازن حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع را کسب نماید.

ایشان با اشاره به نیاز روزافزون و مستمر صنعت ساخت مخازن حمل گاز مایع و سایر صنایع کشور به انواع ورقهای فولادی خاص، اظهار امیدواری کرد: در سایه تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه و با ارتقای روز افزون دانش و تکنولوژی تولید ورقهای آلیاژی در شرکت، به پیشرفتهای بیشتری در رفع نیاز به واردات دست یابیم.

جوانمردی تولید این محصول را مایه مباهات و گام مهمی جهت بومی سازی و خودکفایی کشور در بخش صنعت ساخت مخازن حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع خواند.