حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی: فولاد مبارکه با همت والایی که دارد و تاکنون نیز کارهای بزرگ دیگری در سطح کشور و بویژه استان انجام داده است در این خصوص هم به خوبی قبول مسئولیت کرد و توانست این ورزشگاه را در مدت کوتاهی به اتمام برساند و تحویل ورزشکاران بدهد.

به گزارش مرور نیوز، در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی که به عنوان یکی از میهمانان در این مراسم حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار فولاد تصریح کرد: نزدیک به ربع قرن بود از کلنگ زنی این مجموعه میگذشت.

سالهای زیادی برای این پروژه عظیم که یکی از ضروریات مردم استان اصفهان بود بصورت قطره چکانی بودجه تخصیص داده می‌شد. این در حالیست که اصفهان در لیگ کشور دو نماینده شایسته دارد که بارها در آسیا خوش درخشیدند.مردم اصفهان سالها بود به انتظار چنین روزی بودند ولی متأسفانه آنطور که باید مسئولین به این امر توجه نداشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فولاد مبارکه با همت والایی که دارد و تاکنون نیز کارهای بزرگ دیگری در سطح کشور و بویژه استان انجام داده است در این خصوص هم به خوبی قبول مسئولیت کرد و توانست این ورزشگاه را در مدت کوتاهی به اتمام برساند و تحویل ورزشکاران بدهد. به یقین با عزمی که در مدیریت فولاد مبارکه و مسئولین استان سراغ .داریم، قطعاً بخش های جزئی باقی مانده نیز به خوبی تکمیل می گردد