وزیر صمت گفت: به هیچ عنوان به عنوان وزیر صمت موافق قیمت گذاری دستوری نیستم و معتقدم که تمام کالاهای مصرفی باید با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار قیمت گذاری شوند و به فروش برسند.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بیست و چهارمین روز ملی صادرات گفت: امروز این مراسم بهانه‌ای شده که فعالان صادرکننده مشکلات خود را مطرح کنند تا از سوی دولت این موضوعات رسیدگی شود اما مدت خدمت بنده در وزارت صمت کوتاه است و تغییر ساختارها در این مدت کوتاه غیر ممکن است با این وجود تمام تلاش هایمان را خواهیم کرد.

او افزود: ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سامانه جامع تجارت ثبت پرونده شده و ان‌شاالله تا پایان سال تراز تجاری کشور مثبت خواهد شد.

وزیر صمت بیان کرد: در تصمیم گیری‌های دولت از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده کرده‌ایم. شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد و به سمع و نظر مردم می‌رسد.

او در پایان گفت: به هیچ عنوان به عنوان وزیر صمت موافق قیمت گذاری دستوری نیستم و معتقدم که تمام کالاهای مصرفی باید با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار قیمت گذاری شوند و به فروش برسند.