دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: قیمت سیمان و فولاد هم بررسی شد که شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار فولاد و افزایش قیمت منطقی در سیمان بودیم.

به گزارش مرور نیوز، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در نشست این ستاد گفت: با اشاره به ثبات نسبی در بازار لبنیات بیان کرد: قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، قاچاق دام یکی از دلایلی است که می‌تواند باعث بروز اختلال در بازار گوشت قرمز شود. آنفولانزای پرندگان هم مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌ها حاکی از کنترل مناسب این بیماری نسبت به کشور‌های همسایه بود.

او ادامه داد: تسهیل واردات کاغذ نیز مورد بررسی قرار گرفت. در هفته‌های گذشته شاهد افزایش قیمت در بازاز کاغذ بودیم و تسهیل واردات  قیمت‌ها را کنترل خواهد کرد. قیمت سیمان و فولاد هم بررسی شد که شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار فولاد و افزایش قیمت منطقی در سیمان بودیم.

گزارش سازمان بنادر حاکی از وجود ۷ هزار و ۲۰۰ تن کالا در بنادر است.

قبادی گفت: ورود کالا‌های با اهمیت از جمله نهاده‌ها مطلوب است و نوید بخش بازاری آرام برای آینده را می دهد همچنین مقرر شد موضوع قیمت گذاری مواد سلولوزی به هفته آینده موکول شود. با همکاری تمام عزیزان حاضر در جلسه ستاد، بازاری آرام را در روزهای آینده داریم.