شرکت سیف خودرو برنامه دارد تا در کنار مونتاژ SWM G01 و G01 F، کراس اوور ۷ نفره G05 این نشان چینی – ایتالیایی را به بازار عرضه کند.

به گزارش مرور نیوز، این روزها شرکت سیف خودرو مونتاژ SWM G01 را در صنایع تولیدی مرتب انجام می دهد. این خودرو در دو تیپ معمولی و F ساخته می شود و در حال حاضر این کراس اوور چینی – ایتالیایی در اختیار حواله داران سیف خودرو قرار می گیرد. حال پس از ریل گذاری تولید به نسبت منظم G01 در ایران، همکاری سیف خودرو و SWM گسترس پیدا کرده و کراس اوور ۷ نفره G05 نیز برای انجام تست های فنی و اخذ مجوزها وارد کشور شده است. به گفته مدیران این شرکت، SWM G05 در سال ۱۴۰۰ وارد بازار کشور خواهد شد و در جایگاه یک کراس اوور ۷ نفره به سبد محصولات این شرکت می پیوندد.

معرفی مختصر SWM G05 شرکت سیف خودرو:

نشان SWM یکی از سازندگان موتور در کشور ایتالیا است که در سال های گذشته با مشارکت یک شریک تجاری چینی، به بازار خودرو هم ورود پیدا کرده است. در معرفی این شرکت گفته می شود که مهندسی و طراحی محصولات SWM در کشور ایتالیا انجام می شود و فرایند تولید و تطبیق اولیه آن در خط تولید چین صورت می پذیرد. 

 G05 دومین محصول این نشان خودروسازی در بازار ایران خواهد بود که در جایگاه یک کراس اوور ۷ نفره قرار می گیرد. در بحث فنی این خودرو به خاطر سبک طراحی محصولی، در کلاس ” کراس اوورهای تورینگ ” یا همان ” لارج تورینگ ” است و به خاطر همین مسئله، تا حدی ظاهری متفاوت نسبت به خودروهای ۷ نفره ی قابل عرضه در بازار ایران را دارد . 

پیشرانه SWM G05 از نوع ۱٫۵ لیتری توربو شارژر است و ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT همان توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور جدید می رساند. کد فنی قوای محرکه G05 مانند G01 است و تنها تطبیق پیشرانه و جعبه دنده و از سویی جزئیات فنی آن ها با هم تفاوت دارد.. در بررسی اولیه انجام شده در جاده تست سیف خودرو ، به خاطر ضرایب دنده ۱ و ۲ می توان شتاب این کراس اوور ۷ نفره و تک دیفرانسیل را قابل قبول دانست.

کراس اوور SWM G05 شرکت سیف خودرو دارای امکانات و ویژگی های زیر است:

۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای

سامانه کنترل پایداری الکتریکی

سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی

ترمز پارک برقی

رادار خطی

رادار نقطه کور

سامانه پیشگیری از تصادف

سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو

دوربین ثبت وقایع

دوربین ۳۶۰ درجه

سنسور پارک جلو و عقب

فرمان کمکی برقی

رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی

استارت دکمه ای

صندلی راننده برقی

آینه های تاشو برقی

جلو آمپر دیجیتال

کامپیوتر سفر

سنسور باد لاستیک

تریم داخلی چرم مصنوعی

کروز کنترل

نمایشگر عمودی لمسی

تهویه اتوماتیک با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم

کامپیوتر سفر

سقف پانوراما

تنظیم حالت رانندگی

سنسور نور و ........