مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 در پیامی نوشت: در سایه مشارکت و هم‌افزایی، خانواده بزرگ بیمه‌کوثر با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین، ارایه بیمه‌نامه‌ها براساس نیاز آحاد جامعه و مشتریان، تسهیل در بیمه‌گری و ارایه خدمات سریع و دقیق بیمه‌ای توانست بسترهای افزایش رضایت مشتریان را که سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار برای کسب‌وکارهای هزاره سوم هستند، محقق سازد.

به گزارش مرور نیوز، پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 به شرح زیر است:

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

هم‌زمان با شروع بهار و نو شدن آفاق که در شکوفه‌ی درختان و آوای هزاران متجلی است، گویی جان آدمی نیز به تاسی از طبیعت، حیاتی دوباره می‌گیرد و شبنم عشق به خدای زیبایی بر قلبش نقشی نو می‌بندد. من و همکارانم آغاز قرن جدید را به فال نیک می‌گیریم تا با یاری پروردگار و الهام از الطاف بی‌کرانش بتوانیم در راه رسیدن به اهداف‌مان استوار بمانیم و چون گذشته به کامیابی‌های مادی و معنوی ارزشمند دست یابیم.

قریب به 11سال است که به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور، با رویکرد ایجاد تحول و ارایه خدمات بیمه‌ای برتر و متمایز فعالیت می‌کنیم و خوشبختانه با کمک نیروهای متخصص و متعهد، برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور، استعانت از آموزه‌های دینی و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، توانسته‌ایم نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهیم. از این روی، امیدواریم با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر الگوهای کیفیت و سازمان دانش‌محور «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه دهیم.

پرواضح است که فراتر از شعارهای زبانی و خواسته‌های قلبی، توانمندی شرکت‌های تجاری و صنعتی همچون بیمه‌گران، تنها هنگامی باورپذیر است که نشانه‌های رشد و تحول رو به جلو را بتوان در اعداد، ارقام و آمار نیز به وضوح دید. خدا را شاکریم که ما، در بیمه کوثر ، با کسب رتبه‌های پنج تا هفت در میان شرکت‌های بیمه از لحاظ حق‌بیمه تولیدی، توانگری مالی سطح یک و دستیابی به رتبه اول و دوم سوداوری به خوبی این امر را به اثبات رسانده‌ایم و لاجرم توانسته‌ایم اعتماد و اطمینان بیمه‌گذاران را جلب کنیم. که خود مقدمه‌ افزایش فروش و سودآوری بیشتر و متعاقبا خدمت‌رسانی مطلوب‌تر است.

در سایه مشارکت و هم‌افزایی، خانواده بزرگ بیمه‌کوثر با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین، ارایه بیمه‌نامه‌ها براساس نیاز آحاد جامعه و مشتریان، تسهیل در بیمه‌گری و ارایه خدمات سریع و دقیق بیمه‌ای توانست بسترهای افزایش رضایت مشتریان را که سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار برای کسب‌وکارهای هزاره سوم هستند، محقق سازد.

اکنون در طلیعه سال جدید که رهبر معظم انقلاب آن را «تولید، پشتیانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام نهادند درنظر داریم با آینده‌نگری و مشارکت معاونان، مدیران و کارکنان ستاد و سرپرستی‌ها، تلاش جهادی اعضای شبکه فروش با نگاه تخصصی و برخورداری از هوش تجاری، تشکیل حلقه‌های نواوری و مدیریت تحول، همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، انعقاد قراردادهای استراتژیک و تحت پوشش قراردادن آحاد جامعه، از تولید حق‌بیمه ناشی از صدور درست و به موقع بیمه‌نامه توسط شبکه فروش پشتیانی و موانع موجود را شناسایی و رفع کنیم. بی‌تردید از این رهگذر، خواهیم توانست آرامش خاطر را به مشتریان و ذی‌نفعان هدیه دهیم و بسترهای ارتقای منزلت و معیشت‌شان را فراهم سازیم. امیدوارم براساس سیاست‌گذاری، استراتژی و برنامه‌های اجرایی شرکت در سال 1400 از لحاظ ترکیب فروش، شفافیت، سوداوری، نمانام‌سازی و رضایت حداکثری ذی‌نفعان شاهد تعالی و رشد بیش از پیش شرکت باشیم و به فضل الهی چنین خواهد شد.