مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه بانک پارسیان در سال 1400، با توزیع250 بسته معیشتی به نیازمندان جامعه هرکدام به ارزش 20 میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه بانک پارسیان در سال 1400، با توزیع250 بسته معیشتی به نیازمندان جامعه هرکدام به ارزش 20 میلیون ریال آغاز شد.

این رزمایش، چهارشنبه اول اردیبهست ماه 1400مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان و در آستانه وفات حضرت خدیجه (س) آغاز شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بانک پارسیان در مرحله نخست این رزمایش به منظور تامین هزینه مایحتاج اولیه زندگی اقشار نیازمند، تعداد 250 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 20 میلیون ریال شامل اقلام خوراکی و مایحتاج عمومی در بین مادرانی که کودکان آن ها دچارسوء تغدیه هستند، توزیع کرد.

گفتنی است بانک پارسیان پیش تر نیز در جهت همراهی ، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و انجمن های خیریه با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از کرونا در کشور اقدامات قابل توجهی را انجام داده که کمک دو میلیارد و سیصد میلیون یالی به جامعه معلولین ایران، کمک 10 میلیارد ریالی به انجمن آلزایمر، اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان مناطق محروم، پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و همچنین اعطای وام قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده کرونا از اهم این اقدامات است.