مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق عملی شعار سال توانست در فرودین ماه به رکورد تولید 700 هزار و 215 تن فولاد خام دست پیدا کند و با افزایش 38 هزار تنی نسبت به رکورد قبلی خود دستاورد مهمی را در صنعت فولاد کشور رقم بزند.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا سلیمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 700 هزار و 215 تن فولاد خام در ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در فروردین ماه اظهار کرد: در اسفندماه گذشته رکورد تولید فولاد خام 662 هزار تن بود که در بازه سی روزه محقق  شد و این رکورد با ارتقاء 38 هزار تنی تولید فولاد خام در فروردین ماه همراه گردید.

وی افزود: در سال گذشته ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه به تولید 7 میلیون تن فولاد خام دست یافت که نسبت به سال 98 حدود 730 هزار تن افزایش تولید را به همراه داشت.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سال گذشته ثبت 4 رکورد تولید ماهیانه در این ناحیه رقم خورد، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی خطوط تولید و مدیریت زمان و همت پرسنل ناحیه منجر به ثبت رکورد اخیر در تولید فولاد خام در این شرکت شد.

وی با تاکید بر ثبت رکورد در واحد گاززدایی، رکورد تعداد ذوب، ارتقاء کیفیت و کاهش ضایعات در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه گفت: رسیدن به رکورد ماهیانه تولید 700 هزار تن فولاد خام و  144 ذوب در فروردین ماه علیرغم کمبود نیروی انسانی به دلیل بیماری کرونا نشان می دهد کارگروهی به تمام معنا در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه تجلی یافته است.

سلیمی باز هم بر همدلی و تلاش همگانی نیروهای ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه تاکید کرد و افزود: چشم انداز تولید فولاد خام در سال «تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها» عبور از 7.2 تن است که امیدواریم با عبور از مانع تامین انرژی و در همبستگی و تلاش نیروهای این ناحیه به وقوع بپیوندد.

وی افزود: عبور از چالش هایی مانند تامین مواد اولیه و انرژی می تواند ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه را به چشم انداز تعیین شده در سال جاری نزدیک کند؛ چراکه در این مرحله علاوه بر حفظ دستاوردها با پشتیبانی و حمایت همیشگی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، می توان به رکوردزنی های پی در پی در این ناحیه ادامه داد.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در پایان از تلاش پرسنل این ناحیه و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان ظرفیت کارشناسان و پرسنل ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه را در خدمت تولید کشور به کار گمارد.