مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش تمام نیروهای تولیدی و پشتیبانی و با تکیه بر توان داخلی، همراه با برنامه‌ریزی و مدیریت فرایندها، رکورد ماهیانه تولید در خط نورد سرد به 21 هزار و 55 تن ارتقا یافت.

به گزارش مرور نیوز، شهرام عالی‌وند، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش تمام نیروهای تولیدی و پشتیبانی و با تکیه بر توان داخلی، همراه با برنامه‌ریزی و مدیریت فرایندها، رکورد ماهیانه تولید در خط نورد سرد به 21 هزار و 55 تن ارتقا یافت.

وی افزود: با ثبت این رکورد بار دیگر کارکنان غیرتمند فولاد امیرکبیر کاشان، طنین «ما می‌توانیم» را تکرار کردند و توانستند رکورد ماهانه قبلی خط نورد سرد را که در آذرماه ۹۹ و به مقدار ۲۱ هزار و ۴۴ تن بود بهبود بخشند.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه خطوط تولید این شرکت را واحدهای اسیدشویی، نورد سرد، گالوانیزه و آنیل معرفی و تصریح کرد: در سال گذشته، با وجود همه‌گیری کرونا و تعطیلی شرکت به مدت 23 روز در فروردین‌ماه آن سال، با همت و تلاش مضاعف همکاران شرکت و با برنامه‌ریزی دقیق، تعمیرات دوره‌ای و جلوگیری از توقف خطوط تولید، رکوردهای جدیدی به ثبت رساندیم.

شهرام عالی‌وند، ظرفیت اسمی خطوط تولید ورق گالوانیزه در سال 1399 را 155 هزار تن عنوان کرد و افزود: با افزایش بهره‌وری در این شرکت، بنا داریم ظرفیت این واحد را به 160 هزار تن در سال افزایش دهیم، ضمن این‌که ظرفیت تولید در نورد سرد در حال حاضر 227 هزار تن است و در تلاشیم این رقم را در سال 1400 به 240 هزار تن ارتقا دهیم.

وی این دستاورد مهم را به خانواده بزرگ فولاد امیرکبیر کاشان و ذی‌نفعان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تلاش کلیه همکاران، روند افزایش تولید شرکت تداوم یابد.