مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: حمایت های شرکت فولاد مبارکه در ساخت ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اصفهان درخور تحسین است.

به گزارش مرور نیوز، علی سلیمان پور ضمن تشکر و قدردانی از ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: با همدلی و همراهی امام جمعه اصفهان و رئیس دادگستری کل استان اصفهان و مجمع خیران استان اصفهان اقدامات موثری در ساخت و بهبود فضای فیزیکی جدید برای اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان انجام شده است.

وی افزود: طی چندین جلسه با مجمع خیرین استان اصفهان و تشریح شرح وظایف اداره کل پزشکی قانونی اصفهان مشکلات زیرساختی این اداره تبیین شد و با همکاری جامعه خیران استان اصفهان و در راس آن مساعدت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، که همواره در امور خیر پیش قدم است؛ بخش قابل توجهی از تامین فضای فیزیکی این اداره برطرف شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تاکید بر کمک شایسته و مساعدت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ساخت مکان جدید این اداره گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان بخشی از تاسیسات برقی پروژه در حال احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اصفهان را برعهده گرفت که در خور تقدیر و تحسین است.

وی اضافه کرد: سالهاست که درصدد ارتقاء کیفی فضای فیزیکی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان هستیم که به دلیل محدودیت های اعتباری به نتیجه نرسیده بود و اینک امیدواریم با همدلی و مساعدت مجمع خیران و عنایت ویژه مسئولان استان اصفهان، فاز نخست این پروژه درسال جاری به بهره برداری برسد و با کیفیت مطلوب در فضای فیزیکی مناسب به ارباب رجوع خدمت رسانی کنیم.

سلیمان پور اهمیت مشارکت شرکت فولاد مبارکه در توسعه فضای فیزیکی مجموعه پزشکی قانونی استان اصفهان را تشریح کرد و توضیح داد: یک سوم از پرونده های قضایی در دادگستری و مجامع قضایی استان اصفهان در اداره کل پزشکی قانونی، کارشناسی می شود و طبیعی است میزان مراجعه به این اداره زیاد باشد. لذا نیاز است که ضعف در زیرساخت های فیزیکی اداره پزشکی قانونی استان اصفهان برطرف شود که این مهم با مساعدت و همدلی مجمع خیران استان اصفهان و به ویژه شرکت فولاد مبارکه، در حال رفع شدن است.

گفتنی است در آیین تجلیل از اعضای مجمع خیران استان اصفهان که در ساخت ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی سهیم بوده اند؛ با اهدا لوح از نماینده مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، تقدیر به عمل آمد.

رئیس توسعه و تکامل منطقه ای شرکت فولاد مبارکه: ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه بی منت و برای مردم است

سید رسول موسوی، رئیس توسعه و تکامل منطقه ای شرکت فولاد مبارکه در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه نگاه ویژه ای به مقوله مسئولیت اجتماعی دارد و هرجا که شرکت فولاد مبارکه توانسته در این راستا گام بردارد اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه سعی کرده است، متناسب با درخواست ها و با نگاه بی منت و با خط مشی اولویت بندی شده به درخواست متقاضیان و در راستای توزیع متوازن سازمان به مسئولیت های اجتماعی اقدام کند.

موسوی با تاکید بر نگاه همگرایی صنعت با جامعه در قالب ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: در همین راستا بر اساس دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و با اهداف تعیین شده در چارچوب قوانین شرکت درصدد برآمدیم تا در توسعه فضای فیزیکی اداره کل پزشکی قانونی مساعدت کنیم که خوشبختانه هم به ثمر نشسته است.

وی با تاکید بر جایگاه مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ دنیا گفت: امروزه ایفای مسئولیت اجتماعی در بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنایع اجتناب ناپذیر است و به عنوان اهداف اصلی و مهم شرکت به آن نگریسته می شود و در دستور کار مدیریت ارشد سازمان قرار دارد چراکه بنگاه های بزرگ اقتصادی نظیر شرکت فولاد مبارکه نقش بسزایی نسبت به مسائل اجتماعی پیرامون دارند.

موسوی به ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا گریزی زد و توضیح داد: فولاد مبارکه همزمان با شیوع ویروس کرونا در راستای مسو لیت های اجتماعی خود علاوه بر تجهیز بیمارستانها به ارزش تخمینی ۱۲۰ میلیارد تومان، در تامین بیش از ۱۲ هزار تن اکسیژن رایگان مراکز درمانی ایفای نقش کرد و با این اقدام علاوه بر آسودگی خاطر به متولیان امر و نجات جان بیماران به ایجاد بازار سیاه اکسیژن پایان داد.