پست به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور که عضوی از جامعه جهانی پست است اینبار با شرکت پست بین المللی پی دی ای پا به نمایشگاه الکامپ می گذارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پست بین المللی پی دی ای، طی دهه های اخیر در کشورهای توسعه یافته رشد اقتصادی و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار نیازمند به گسترش بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

در کشور ما نیز با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، که باید در پی اقتصادی اسلامی و در جایگاه اول منطقه باشیم؛ نیاز به توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات بیش از پیش به چشم می خورد.در این میان نقش ویژه پست علی الخصوص در افزایش رشد اقتصادی،کاهش هزینه ها، افزایش ارزش افزوده،اشتغال و ارتقای بهره وری با ظهور اقتصاد دانش بنیان روز به روز در حال افزایش است که نمونه انها شرکت پست بین المللی پی دی ای است که سال 1393 در ایران تاسیس گردید.
پی دی ای یک شرکت پستی حمل و نقل بین المللی با زنجیره متنوعی از خدمات است که کلیه نیازهای کسب و کار در این حوزه را از خرید و حمل کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام می رساند.
پی دی ای در سال 1395 در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضمن افتتاح چندین دفتر در نقاط مختلف دنیا و ایران، ارائه خدمات ارسال بسته های پستی کوچک و بزرگ به تمام نقاط دنیا، ارائه خدمات گمرکی، سفارش آنلاین از سایتهای خارجی و سایر خدمات پستی بین المللی را توسعه داد.
حالا بناست تا نمایشگاه الکامپ امسال از تاریخ 25 لغایت 28 میزبان این شرکت بومی باشد، علاقمندان به فناوری های ارتباطی و تکنولوژی های اطلاعاتی می توانند از سایتwww.pdexp.com/Fa/Home اطلاعات لازم را دراینباره کسب کنند.