کارکنان همراه اول با پویش درون سازمانی «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد»، امید را به دل ۱۵ خانواده هدیه کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پویش «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ با همکاری کارکنان همراه اول و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه جهت کمک به زندانیان نیازمند کلید خورد، به سرانجام رسید.

بر اساس این پویش، تمامی کارکنان همراه اول می‌توانستند در صورت تمایل، با مشارکت و اختصاص یک یا چند روز از حقوق فروردین‌ماه خود به این امر خداپسندانه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم سازند تا آنان نیز بتوانند در سال جدید، کنار خانواده‌های خود باشند.

همراه اول نیز متعهد شده بود در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، معادل مبلغ جمع‌آوری شده توسط کارکنان این شرکت، به مبلغ مشارکت اضافه کند.

حال در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، همراه اول نتیجه این پویش انسان‌دوستانه را اعلام کرده و از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان‌های مختلف کشور که ناخواسته و تنها بر اثر یک اتفاق و مشکل مالی روانه زندان شده بودند خبر داده است.

گفتنی است در لیست کارکنان مشارکت کننده همراه اول در این پویش، اسامی به چشم می‌خورد که کل حقوق فروردین‌ماه خود را به این امر خیر اختصاص داده‌اند.