با اجرای سیاست «تفویض اختیار» در شرکت بیمه کوثر در طی سال‌های اخیر، ریسک ناشی از دورکاری اجباری در زمان شیوع کرونا کمترین تاثیر را بر عملکرد بیمه کوثر گذاشت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، طبق سیاست شرکت، موضوع تفویض اختیار در سطوح و بخش‌های مختلف بیمه کوثر عملیاتی شد. با  اجرای این خط مشی، بسیاری از وابستگی‌های دست‌وپاگیر سلسله‌مراتبی طبق قواعدی مشخص و با برنامه‌ای منظم حذف شده است تا مدیران و حتی کارکنان واحدهای مختلف بتوانند برای تصمیم‌گیری آزادی بیشتری داشته باشند.

این آمادگی و تغییر رویکرد باعث شد، در شرایط دورکاری اجباری ناشی از کرونا، کارکنان بیمه کوثر با استفاده از حدود اختیار، با دست باز در کوتاه‌ترین زمان دست به انتخاب بزنند و دریافت مجوزهای متعدد برای هر تصمیم به روند کار و سرعت ارایه خدمات آسیب نزند.

همچنین آموزش و استفاده از فن‌اوری و بهره‌گیری از نرم‌افزارها در موضوع انعصاف‌پذیری کارها یکی دیگر از ریسک‌های موثر بر دورکاری است که شرکت بیمه کوثر در این زمینه پیشتاز است چرا که با بهره‌مندی از ابزارها و توسعه زیرساخت‌های فن‌اوری و نیز آموزش مدیران و کارکنان، ارایه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان افزایش یافت و تمامی جلسه‌ها و مراسم‌ها به صورت برخط برگزار شد.