مسابقات قوی ترین مردان استان اصفهان با حضور ۲۲ شرکت کننده از ۲ لغایت ۶ خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در ذوب آهن اصفهان با حضور وحید رمضانی مسئول کمیته هیأت بدنسازی استان اصفهان برگزار شد، امیر حسین یاوری از گلپایگان، حسین پاکنژاد از گلپایگان، ایمان براتی از مبارکه، علی قریشی از شهرضا، فرزاد خوبرو از گلپایگان و مهرداد رضوانی از گلپایگان نفرات اول تا ششم و حسین کاظمی از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نیز کاپ اخلاق این مسابقات را کسب کردند .

به گزارش مرور نیوز، وحید رمضانی مسئول کمیته هیأت بدنسازی استان اصفهان با بیان این که این مسابقات در سه بخش برگزار شد، گفت: ۲۲ شرکت کننده از تمامی شهرستان های استان اصفهان در این مسابقات شرکت کردند که این مسابقات در بخش مقدماتی با ۳ آیتم، نیمه نهایی با دوازده شرکت کننده در ۴ آیتم و مرحله فینال نیز با شش شرکت کننده در ۵ آیتم انجام شد.

وی با اشاره به این که در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی شدند خاطر نشان ساخت: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و آیتم ها بسیار نزدیک به سطح مسابقات کشوری بودند که این امر هیجان و حساسیت این مسابقه را بیشتر کرد.

رمضانی افزود: استان اصفهان به قطب قوی ترین مردان کشور تبدیل شده همانطور که تیم قوی ترین مردان استان اصفهان در سال های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ قهرمان کشور شدند .

مسئول کمیته هیأت بدنسازی استان اصفهان با قدردانی از برگزاری این مسابقات در ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی دارای قدمت زیادی در استان است و بیش از چهل تیم در رشته ها و سطوح مختلف دارد و این نشان از اهتمام مسئولین این شرکت به نهادینه کردن ورزش در بین کارکنان خود است.

وی بیان کرد: رشته ورزشی قوی ترین مردان، رشته پهلوانی قدرتی است که هیجان زیادی دارد، ولی این رشته دارای سختی های زیادی است.ذوب آهن اصفهان با حمایت از برگزاری این مسابقه ورزشی در سطح استان اصفهان نشان داد که در کنار تولید، نگاهی ویژه به مسئولیت های اجتماعی دارد.