بانک سینا و سازمان منطقه آزاد قشم، با هدف جذب سرمایه گذاری و کمک به سرمایه گذاران جهت اجرای طرح های اقتصادی و برقراری و توسعه تعاملات طرفین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مرور نیوز، در این مراسم که با حضور سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک سینا و علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برگزار شد طرفین با امضای تفاهم نامه، بر توسعه همکاری ها تاکید کردند.

مدیرعامل بانک سینا در این مراسم گفت: با توجه به شرایط مطلوب این بانک و ماموریتی که بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار برای بانک سینا تعریف کرده است، حضور پررنگ‌تری در جزیره قشم خواهیم داشت.

ایمانی افزود: ظرفیت‌ها و فرصت های شبکه بانکی کشور به اندازه‌ای است که امکان حضور جدی‌تر در جزیره قشم و ارائه خدمات بیشتر به این جزیره را دارد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با اعتباراتی که در اختیار داریم، در همه حوزه‌ها از جمله پتروشیمی و صیادی قشم خدمات بانکی و اعتبارات لازم را در این جزیره ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در تفاهمنامه سقف خاصی برآورد نشده است و سرمایه‌گذاران در هر حوزه، می‌توانند بخش بیشتر اعتبارات خود را از این بانک دریافت کنند. ظرفیت‌ها به اندازه‌ای است که می‌توانیم در هر حوزه، طرح‌های مختلفی را زیر پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید، پشتیبانی از سرمایه‌گذاری در این منطقه و رفع تحریم‌ها، تفاهمنامه همکاری با بانک سینا منعقد شد تا از ظرفیت‌های این بانک برای کمک به فعالان اقتصادی جزیره استفاده شود.