رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بنابر قانون یک سوم بازنشستگان باید استخدام شوند و بدین منظور مقدمات استخدام ۸۶۰ نفر نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه صادر شد.

 به گزارش مرور نیوز، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها در سازمان جنگل‌ها گفت: بعد از گزارش عملکردی که از سوی ریاست سازمان جنگل‌ ها در خصوص توسعه محیط زیست ارائه شد، همواره درخواست این سازمان آن است که ۵۰ درصد اعتبارات به اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در ۶ ماهه نخست سال اختصاص دهیم.

او افزود: سازمان نیازمند استفاده از فناوری نوین به ویژه دیجیتالی و ماهواره‌ای برای کنترل و نظارت لحظه‌ای و همچنین نیروی انسانی مجهز است تا در برابر حریق جان خود را حفظ کند.

نوبخت ادامه داد: بنابر قانون یک سوم بازنشستگان باید استخدام شوند و بدین منظور مقدمات استخدام ۸۶۰ نفر نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه صادر شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به حضور تشکل‌های مردمی در مقابله با حریق انصاف نیست که بدون تجهیزات جان این افراد را به خطر بیندازیم، از این رو به رغم محدودیت بودجه امسال باید ردیف‌هایی را به امور اولویت دار تخصیص دهیم.