اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام 15 خرداد را گرامی داشت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را خدمت شما هم میهنان گرامی تسلیت و تعزیت می گویم.

امام خمینی (ره) در عصر و زمانه ای زیست و پرچم مبارزات دینی را برافراشت که کمتر کسی تصور به بار نشستن درخت انقلاب را داشت. انقلابی که به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و مذهبی و با رهبری این پیر فرزانه به عنوان آخرین انقلاب قرن، تمامی متفکران غرب و شرق را نیز به حیرت واداشت و معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد. همین حیرت و شگفت زدگی در ارتحال جانسوز آن عزیز سفر کرده نیز بار دیگر تکرار شد و مردم دوستدار ولایت همچون بهمن 57 که استقبال تاریخی و پرشکوهی داشتند در چهاردهم خرداد نیز بدرقه بی نظیری از امام و مقتدای خود به جا آوردند. 

15 خرداد نیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش آزادیخواهان و دیندارانی بود که با رهبری امام راحل و با  ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند. 

بار دیگر رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت و تعزیت می گویم و یاد و خاطره شهدای سبکبار 15 خرداد را گرامی می داریم. راهشان پر رهرو باد.                                                                                                                                                                                                                                                   اسماعیل لله گانی