رئیس بنیاد مسکن گفت: از ۶۰ هزار واحد مسکن ملی در شهرهای کوچک، ساخت ۴۷ هزار واحد را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، علی تابش رئیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت با بیان اینکه بنیاد مسکن در چند سال گذشته در این مراسم شرکت می‌کند، افزود: در امر مسکن‌های کوچک و شهرهای کم جمعیت و روستاها به تکنولوژی و کیفیت بهتر و راندمان بالاتر رسیده‌ایم.

او ادامه داد: در بازدید و افتتاح‌های مسکن محرومان و مستضعفان و برای بازسازی در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌های بزرگی را در این بخش انجام داده‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد: هم در ساخت مسکن شهری، هم در شهرک‌های بزرگ و کارخانه‌ها از تکنولوژی بالا برخوردار هستیم و امروز بنیادهای تحت نظر مقام معظم رهبری هماهنگی و انسجام خوبی دارند.

او افزود: بنیاد مستضعفان و کمیته امداد با هم افزایی همدیگر و با خیال راحت این اقدامات را انجام می‌دهند و با تکنولوژی‌های برتر و داشتن تخصص بهتر این اقدامات را انجام می‌دهند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری اظهار کرد: در شهرهای کوچک و کم جمعیت مسکن ملی ۶۰ هزار واحد را تقبل کردیم و زمین‌های مورد نظر را تحویل و طراحی کرده‌ایم و ساخت ۴۷ هزار واحد را شروع کرده‌ایم و با رفع موانع بانکی امیدواریم از سرعت بالایی برخوردار شود.