شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای برنامه قطعی برق مناطق مختلف شهر تهران از ۱۹ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از وزارت نیرو ، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای، جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۴ تیرماه را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند پیرو اعلام قبلی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مبنی بر بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال (موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به‌ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رقع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

با توجه به گرمای هوا و افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز به صورت ۲۴ ساعته در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کرده و مانع از بروز کوچک‌ترین وقفه‌ای در ارائه خدمات به هموطنان شوند. در همین راستا جدول زمان‌بندی خاموشی‌های (احتمالی) پایتخت منتشر شده و در دسترس مشترکان تهرانی قرار گرفته است.

شرکت توزیع برق تهران با عذرخواهی بابت مشکلات پیش آمده، با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای هوا، از مشترکان تقاضا کرد همچون روزهای گذشته با حداکثر صرفه‌جویی ممکن به‌ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف، این شرکت را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنند.

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت در این لینک قابل دسترس است.