ذوب آهن اصفهان همانند سایر مرکز تولیدی و پا به پای اقشار مختلف کشورمان به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک امامت و ولایت و دوره زمانی عید بزرگ قربان تا عید با شکوه غدیر برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی به اجرا درآورده است.

به گزارش مرور نیوز، ذوب آهن اصفهان همانند سایر مرکز تولیدی و پا به پای اقشار مختلف کشورمان به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک امامت و ولایت و دوره زمانی عید بزرگ قربان تا عید با شکوه غدیر با توجه به محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی به اجرا درآورده است که در این جا به اهم این برنامه ها به طور خلاصه اشاره می شود:

۱- آذین بندی مبادی ورودی و ساختمان های سطح شرکت.

۲- نصب بنرهای تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر در تابلوهای سطح شرکت.

۳- پیام های تبلیغی و عرض تبریک دهه امامت و ولایت از طریق شبکه های اجتماعی شرکت و سایر شبکه های مجازی.

۴- تهیه و توزیع ۱۸ هزار بسته گز نیم کیلویی بین کلیه کارکنان در شرکت.

۵- تکریم سادات شرکت از طریق تهیه و تحویل بسته فرهنگی و سرکشی.

۶- مشارکت با ستاد غدیر شهرستان و حمایت از برنامه های مرتبط (همایش بازخوانی واقعه غدیر، مسابقات و...)

۷- برگزاری مراسم جشن میدانی( با رعایت شیوه نامه های بهداشتی) در ترمینال آزادگان همزمان با شب عید غدیر به همراه برنامه پخش آهنگ، توزیع شیرینی و نور افشانی.

۸- برگزاری مسابقه پیامکی بین کلیه کارکنان و اهدا جوایز ۵ میلیون ریالی به ۱۱۰ نفر به قید قرعه همزمان با روز عید غدیر.

۹- سفره اطعام غدیر(جمع آوری نذورات کارکنان و تهیه و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذا) در جهت احیا اطعام نیازمندان به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان.

۱۰- توزیع کتاب امیر گل ها، نگاهی نو به زندگی و شخصیت امام علی (ع)، در بین کارکنان و برگزاری مسابقه پیامکی از این کتاب. در دهه امامت و ولایت هر روز یک مسابقه با یک سوال از کتاب مذکور برگزارمی گردد. در پایان هر روز نیز به ۵ نفر از برندگان به قید قرعه یک جایزه ۱۰۰ هزار تومانی تقدیم می گردد. در پایان دهه و در شام عید غدیر نیز طی یک مسابقه به ۵ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز پانصد هزار تومانی تعلق می گیرد.

۱۱- انتشار مطالب و طرح های متنوع مربوط به بزرگداشت مناسبت های نورانی اعیاد فرخنده قربان و غدیر در نشریات شرکت از جمله نشریه هفتگی آتشکار.