فرمانده سپاه ناحیه لنجان گفت: در شرایط فعلی نقش بسیج در صنعت و فعالیت های جهادی بیش از گذشته است و راه برون رفت در شرایط سخت امروز، توکل به خدا، مجاهدت و تکیه بر مردم سالاری واقعی است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنجان در جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان ضمن اشاره به فعالیت های فرهنگی و جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان و نقش ارزشمند آنها در مقابله با کرونا و ترغیب کارکنان و مردم جهت حضور در انتخابات گفت: در شرایط فعلی نقش بسیج در صنعت و فعالیت های جهادی بیش از گذشته است و راه برون رفت در شرایط سخت امروز، توکل به خدا، مجاهدت و تکیه بر مردم سالاری واقعی است.

وی نهضت مطالبه گری و روشنگری در عرصه های مختلف را مهم دانست و تصریح نمود: این موضوع باید در دولت جدید هم ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه سرهنگ محمدی به اتفاق فرمانده و اعضای شورای فرماندهی بسیج  شرکت، از کارگاه های ۴۸،۴۷،و،۴۶( تراشکاری، ریخته گری و مدلسازی و آهنگری) بازدید نمودند.

در این بازدید،مهندس یزدان پناه مدیر مهندسی برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات مکانیک،  گزارشی از فعالیت های جهادی همکاران در این مدیریت و بومی سازی های صورت گرفته، ارائه نمود.

 در ادامه سرهنگ محمدی ،بطور جداگانه با معاونین بهره برداری، سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت و مدیرعامل شرکت پالایشگاه قطران دیدار و گفتگو نمود.