آیین تکریم مدیر حراست و معارفه سرپرست جدید حراست شرکت فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهارکرد: تصمیم بر آن شد تا آقای نصراله‌ صالحی قائم‌مقام فعلی حراست شرکت فولاد مبارکه را از داخل خانواده این شرکت به عنوان سرپرست حراست انتخاب کنم.

وی با بیان این که شرکت فولاد مبارکه طی ۲.۵ سال گذشت افتخار استفاده از خدمات آقای فخارزاده را به عنوان مدیر حراست این شرکت داشته است، افزود: ایشان سابقه و تجربیات بسیار خوبی در حوزه حراست داشتند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه گفت: قطعاً از خدمات آقای فخارزاده در حوزه‌های دیگر شرکت استفاده خواهیم کرد چراکه ایشان با توجه به سوابق مدیریتی موفق می‌توانند خدمات ارزشمندی را در دیگر بخش‌های شرکت فولاد مبارکه نیز ارائه دهند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق حراست شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: برای آقای صالحی که قبول زحمت کردند و مسئولیت سرپرستی حراست این شرکت را پذیرفتند نیز آرزوی موفقیت دارم.

کریم فخارزاده مدیر سابق حراست شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما طی 2.5 سال گذشته در این مجموعه انجام اقدامات پیشگیرانه بوده است تا در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل، سریعاً برای رفع آن ورود پیدا کنیم.

وی با بیان این که ما سرباز نظام و انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: ما به کمک همکاران خوبی که داشتیم، وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده‌ایم و اگر امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی درصدد وارد کردن ضرباتی به شرکت فولاد مبارکه بوده‌اند که موفق نشده و شکست خورده‎اند؛ ما هر کاری که مورد رضایت خداوند به نفع نظام جمهوری اسلامی بوده را انجام داده‌ایم.

نصراله‌ صالحی سرپرست حراست شرکت فولاد مبارکه نیز در این آیین بیان کرد: امیدوارم بتوانم در این مسئولیت روسفید باشیم، به آنچه که مورد رضایت خداوند و همچنین اهداف و سیاست‌های این شرکت است، عمل کنم و در کنار معاونین و مدیران این شرکت گام‌هایی را در جهت رفع موانع تولید بردارم تا فولاد مبارکه همچنان در سطح جهان بدرخشد.

لازم به ذکر است، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان با اهدای لوح تقدیر از خدمات کریم فخارزاده قدردانی و نصراله صالحی را به عنوان سرپرست حراست این شرکت معرفی کرد.