جلسه بررسی برنامه ارائه شده وزیر نیرو از طریق ارتباط تصویری با مدیران عامل برق های منطقه ای و توزیع سراسر کشور و در مرکز پایش صنعت برق کشور برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر در جلسه بررسی برنامه ارائه شده وزیر نیرو از طریق ارتباط تصویری با مدیران عامل برق های منطقه ای و توزیع سراسر کشور که در مرکز پایش صنعت برق کشور برگزار شد، ضمن تشریح برنامه مرتبط با صنعت برق اظهار داشت: برنامه ارائه شده عملا بایدها و الزامات صنعت برق کشور است و برای کاهش خاموشی و استمرار تأمین برق مردم ، اجرای حداکثری این برنامه اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل توانیر عزم جدی تمامی ارکان صنعت برق پس از کسب رأی اعتماد حداکثری وزیر پیشنهادی  از مجلس شورای اسلامی را برای اتحاد و انسجام برای اجرای برنامه ها خواستار شد.

متولی زاده تاکید کرد: در ایام اقامه عزای امام حسین ع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حوزه های انتخابیه خود مراجعه خواهند کردند. مدیران عامل ضمن مطالعه کامل و دقیق برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی ضمن تشریح ابعاد اجرائی و راهکارهای دست یابی به اهداف تعیین شده برای نمایندگان محترم مردم در مجلس ،‌ ابهامات احتمالی ایشان را برطرف کنند.

وی افزود: ما برای رفع ناترازی بخش تولید برق در سالهای آتی نیازمند همگرایی و مشارکت حداکثری در بین تلاشگران صنعت برق ، مجموعه راهبری وزارت نیرو و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هستیم و باید برای تحقق این برنامه ها تمامی تلاش خود را به کاربگیریم؛ مهمترین اقدام و اولویت اول برداشتن بار سنگین مصرف  صنایع بزرگ از روی دوش مردم و صنعت برق است که با احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع قابل انجام است.