مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز پزشک با بیان این که ایثار و شجاعت مثال‌زدنی پزشکان فراموش نخواهد شد، در پیامی این روز را به جامعه پزشکان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت روز پزشک با بیان این که ایثار و شجاعت مثال‌زدنی پزشکان فراموش نخواهد شد، در پیامی این روز را به جامعه پزشکان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است: طبیب از جمله صفات پروردگار و برازنده پزشکانی است که با فطرت پاک، دانش وسیع، اخلاص، ایمان استوار، اخلاق شایسته و نیت خدادوستی، انسان‌دوستی و خیرخواهی، ضامن سلامت جسم و امنیت روان بیماران و در سایه لطف الهی، مرهم و شفایی بر جسم بیمار و التیامی بر دردهای مردم هستند.

در شرایط کنونی که بیماری منحوس کرونا، جامعه جهانی و کشور عزیزمان را درگیر ساخته، پزشکان و کادر محترم بهداشت و سلامت و درمان کشور با وجود فشارها و سختی‌هایی که بر پیکر و جان هم‌میهنان عزیزمان سنگینی می‌کند، با تلاشی بی‌وقفه و با مهرورزی وصف‌ناشدنی، برای حفظ جان مردم جان‌فشانی می‌کنند و به طور یقین، جامعه این از خودگذشتگی، ایثار و شجاعت مثال‌زدنی آنان را فراموش نخواهد کرد.

اول شهریورماه که به شایستگی به روز پزشک نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و گرامیداشت تلاش‌ها و مساعی پزشکان و خادمان صبور عرصه بهداشت و درمان کشور است و جا دارد اینجانب، این روز را به همه پزشکان مکرّم و به ویژه پزشکان معزز و پرتلاش شرکت فولاد مبارکه و کادر سلامت و بهداشت و درمان این شرکت تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های ایشان و خانواده محترمشان در شرایط کنونی که درگیر مواجهه با بیماری همه‌گیر کرونا هستند، قدردانی نمایم.

 حمیدرضا عظیمیان-مدیرعامل