مدیران عامل تاصیکو و منصور یزدی‌ زاده ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کردند.

به گزارش مرور نیوز، غلام رضا سلیمانی مدیر عامل تاصیکو و منصور یزدی‌ زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

 ملت عزیز ایران

همکاران گرامی خانواده بزرگ صدر تامین

سلام علیکم؛

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ” باهنر” مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.

برادران و خواهران

شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا در پاسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال زائی و بیانات ریاست جمهوری در روزهای ابتدایی دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۰ پروژه ملی  از مجموع پروژه های هلدینگ در مناطق محروم و کمتر برخوردار به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال زائی بیش از ۵۰۰ نفر را تا پایان سال به بهره برداری می رساند.

 صدرتامین با درک تغییر پاردایم های جهانی نگرشی جدیدی که به معدن و صنایع معدنی دارد و در سال گذشته نخستین شتاب‌دهنده حوزه معدن و صنایع معدنی را افتتاح کرد. رسالت این شتاب‌دهنده حمایت از استارتاپ ها و ایده های نو در بخش معدن و صنایع معدنی است. براساس آخرین گزارش های دریافتی نیز صدر فردا اکنون ۶ طرح نوآورانه شامل طرح تولید آلیاژ های فلزی خاص با کارایی بالا، طرح تولید مکمل گیاهی با طمع شور، طرح بازسازی لیزری توربین های بادی، طرح پردازش زغال سنگ برای استفاده در صنایع فولاد، طرح بازیافت ضایعات الکترونیکی و استحصال عناصر ارزشمند از ضایعات و طرح تولید کربنات کلسیم گرید دارویی را در دستور کار دارد.

همچنین یکی دیگر از اقدامات صدرتامین طی ۲ سال گذشته بومی سازی قطعات و مواد است. البته در این مسیر بیش از ۲۴۰ هزار قطعه وارداتی که شرکت ها پیشتر نیازمند ارز برای واردات آنها بودند از سوی جوانان نخبه کشور به مبلغ بالغ بر ۱۰ میلیون دلار بومی سازی شده است و علاوه بر آن در بخش فناوری، اقدامات مؤثری از جمله تربیت نیروی انسانی، ارتقاء تکنولوژی، تولید با ارزش افزوده را در دستور کار قرار داده ایم.

همچنین سرمایه هلدینگ صدرتامین  از مبلغ ۲.۰۰۰ میلیارد تومان به ۳۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ رسیده است. تاصیکو از نمادهای اطمینان بخش و موثر در بازار سرمایه است و ارقام به ثبت رسیده حاصل تلاش کار تیمی در ستاد صدرتامین، مدیران، هیات مدیره ها و کارگران زحمتکش شرکت های تابعه بوده است به طوری که با بررسی اعداد می توانید رشد ۵۶۵ درصدی ارزش پورتفوی بورسی هلدینگ از مبلغ ۷.۰۴۳ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۴۶.۸۶۱ میلیارد تومان در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و رشد ۵۰۱ درصدی ارزش کل بازار هلدینگ از مبلغ ۵.۰۹۴ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۳۰.۶۵۹ میلیارد تومان در خرداد ۱۴۰۰ مشاهده کنید.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست جمهوری دوره سیزدهم، مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف به ویژه مدیران وکارکنان و کارگران زحمت کش خانواده بزرگ صدر تامین تبریک عرض می کنم و ضمن آرزوی سلامتی در برابر ویروس کرونا، توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

غلام رضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

-----------------------------------

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند دو اسوه مجاهد، شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و نمونه خدمت بی‌منت ماندگار شده است. این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدمتگزار در تجدید پیمان با امام راحل (ره) و این شهدای بزرگوار، صحنه‌های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم بزنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم آورند.

امروزه بخش بزرگی از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون نظام مرهون تجربه‌، تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت فولاد کشور است و در این میان تلاشگران شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سختکوشی و تعهد و مسئولیت‌پذیری مضاعف در جبهه صادرات، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنایع، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را، الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منصور یزدی‌ زاده

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان