مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، ضمن تبریک به جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی‌امین جهت انتصاب به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، آمادگی این شرکت را برای هم‌افزایی بین شرکت‌های صنعتی و کمک به ساماندهی بازار در فصل جدید فعالیت‌های این وزارتخانه اعلام نمود.

به گزارش مرور نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با صدور پیامی، ضمن تبریک به جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی‌امین جهت انتصاب به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، آمادگی این شرکت را برای هم‌افزایی بین شرکت‌های صنعتی و کمک به ساماندهی بازار در فصل جدید فعالیت‌های این وزارتخانه اعلام نمود.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

با سلام و احترام

رای اعتماد بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به اکثریت قریب به اتفاق وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، به‌ویژه رای اعتماد قاطع به جنابعالی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، موجب دلگرمی و مباهات همه دلبستگان به رشد و شکوفایی کشور به‌ویژه فعالان عرصه تولید و صنعت گردید.

گروه بزرگ فولاد مبارکه در سال‌های اخیر به عنوان یکی از شرکت‌های سرآمد کشور در زمینه تولید، اشتغال‌آفرینی و خلق ثروت به حول و قوه الهی نقش به‌سزایی را در پشتیبانی و حمایت از شرکت‌ها و زنجیره پایین‌دستی خود داشت و در کوران مشکلات اقتصادی و تحریم کشور با آن‌که خود مورد تحریم‌های مستقیم آمریکا بود نقشی انکارناشدنی در اقتصاد کشور ایفا نمود و همچنان به عنوان یک مرکز مقتدر صنعتی و اقتصادی، آمادگی خود را برای هم‌افزایی هرچه بیشتر بین شرکت‌های صنعتی و کمک به ساماندهی بازار و دستیابی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر اعلام می‌دارد.

اینجانب امیدوارم در سایه عنایات پروردگار متعال و تاسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دوران تصدی جنابعالی بر وزارت معظم صمت، شاهد رونق هرچه بیشتر تولید و رفع موانع موجود در صنعت کشور باشیم و صنعت فولاد به عنوان پیشران اقتصاد غیر نفتی، نقش‌‌آفرینی خود را در شکوفایی اقتصاد کشور به خوبی ایفا نموده و شاهد دلگرمی مردم و آینده‌ای روشن برای کشور عزیزمان باشیم. ان شاءالله

حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه