امام خمینی(ره) در فرمان تأسیس بنیاد شهید بر این امر تأکید نمودند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب و کسانی که در این راه معلول و آسیب‌دیده شده‌اند را در نظر داشت. به این جهت باید نسبت به شرایط خاندان شهدا و آسیب دیدگان و معلولین در این راه به نحو احسن و با مراعات احترام آنان، رسیدگی کامل شود.

به گزارش مرور نیوز، در راستای تحقق فرامین حضرت امام خمینی(ره) و با توجه به این رهنمود که فرمودند «خدمت در بنیاد شهید در راس خدمتهاست » لذا انتخاب سیاست های کارآمد، منسجم و هماهنگ از اولویت های کاری این نهاد مقدس است که باید بدان پرداخت. بر این اساس بینش نیروها در بنیاد شهید باید با افزایش روحیه معنوی، الهی وارزش گرایی و کار در آن به قصد تقرب و عبادت یک سیاست اجتناب ناپذیر باشد. همچنین دانش نیروها و ارتقاء کیفی نیروهای موجود با بهره مندی از آموزش های ضمن خدمت و صرفه جویی درهزینه های سازمانی بنیاد به مصداق «المؤمن قلیل المونه و کثیر المعونه » ازدیگر راهبردهای این نهاد می باشد.

از این رو دکتر قاضی زاده هاشمی که خود جوانی انقلابی و فساد ستیز با سابقه ای درخشان در دوران دانشجویی و مدیری دلسوز در عرصه قانونگذاری های کشور و خادم ملت شهیدپرور از مجلس هشتم تا مجلس یازدهم بوده و همچنان مشغول به خدمت در این حوزه می باشد بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت در این سازمان است که تحقق این امر می تواند گام موثری در احقاق حقوق خانواده های شهید و ایثارگران عزیز باشد.