مراسم تقدیر از تعاونی های برتر ملی سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در این مراسم که استاندار و مدیر کل تعاون ،کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز حضور داشتند ، تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان برای دومین بار ، عنوان تعاونی برتر ملی را کسب نمود .

تعاونی مصرف ذوب آهن اصفهان جزء قدیمی ترین و در عین حال با سابقه ترین تعاونی های مصرف در ایران در شاخه خدمت به جامعه کارگری و کارمندی به شمار می رود. این مجموعه فعالیت های دیگری نیز در بخش های پشتیبانی از تولید در قالب پروژه های گوناگون دارد که بازخورد خوبی در افکارعمومی داشته است.

امین قنبری با این اشاره به این به موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در محیط کسب و کار امروزی، افزایش هزینه ها و پیچیدگی های موجود در پروژه ها از یک سو و افزایش عدم قطعیت و ریسک های موجود از سوی دیگر سبب شده، این مجموعه به منظور کاهش خطر پذیری و انحراف پروژه از اهداف تعیین شده، مدیریت ریسک را در برنامه ریزی و کنترل پروژه ها، سرلوحه فعالیت ها قرار دهد.

وی افزود : لذا تعاونی مصرف بر همین اساس از استاندارد های بین المللی در مباحث پروژه ای خود در شاخه های مختلف پشتیبانی از تولید مانند تنوع بالای فعالیت های پیمانکاری تحت مدیریت های متفاوت، تدوین برنامه ریزی جامع در روابط با ذینفعان و نیز تنوع اقلام مورد نیاز و تامین آنها در محیط کسب و کار ذوب آهن با رویکردی یکپارچه و منسجم به مقوله ارزیابی ریسک و مدیریت آن همواره توجه ویژه داشته است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف ادامه داد : این اقدامات و همچنین دریافت استانداردهای بین المللی نظیر سیستم مدیریت پروژه ها  ISO ۲۱۵۰۰،سیستم رضایتمندیمشتریانISO ۱۰۰۰۴ ، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان  ISO ۱۰۰۲، خلق ثروت و سود آوری  و اشتغال زایی سبب شده شرکت تعاونی مصرف نماد تعاونی برتر را دریافت کند تا در عمل به سهامداران و مشتریان خود نشان دهد که همواره در محیط مطمئن و با رعایت اخلاق حرفه ای آماده خدمتگذاری است.همچنین اخذ این گواهینامه ها در زمینه های سیستم مدیریت پروژه، رضایتمندی مشتریان و در نهایت سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان قابل استفاده است.

قنبری گفت : به کارگیری این استانداردها سبب پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها در سطح  کارخانه شده و  همچنین کمک قابل توجه ای  به پیمانکار و کارفرما برای پویایی بیشتر و کسب رضایت سهامداران و مشتریان است.