ذوب آهن اصفهان موفق شد در اولین کنفرانس بین المللی برند سبز که ۳۰ شهریور در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد با کسب امتیازات لازم تندیس طلایی برند سبز را بدست بیاورد.

به گزارش مرور نیوز، ذوب آهن اصفهان موفق شد در اولین کنفرانس بین المللی برند سبز  که ۳۰ شهریور در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد  با کسب امتیازات لازم تندیس طلایی برند سبز را بدست بیاورد.

این کنفرانس با هدف ارتقاء توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل متخصصین و پژوهشگران و تبادل تجارب تکنیک های برندسازی سبز ، تبیین چالش ها و راهکارهای برند سبز ، کمک به توسعه پایدار صادرات در حوزه تولید محصولات و خدمات سبز و تبیین اهمیت تشکل های زیست محیطی به امر برند سازی سبز برگزار شد .

مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این خصوص گفت : رویکرد سبز و برند سازی از اهمیت ویژه ای در حوزه کسب و کار رقابتی جهانی امروز برخوردار است و عمل کردن به رسالت های اجتماعی در حوزه محیط زیست یکی از الزامات توسعه پایدار است .

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور اهتمام ویژه ای به جاری سازی الزامات در این زمینه داشته است ، گفت : اظهار نامه مشارکت در فرایند برند سبز توسط مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بر اساس الزامات جایزه مذکور تدوین و به دبیرخانه جایزه بین المللی برند سبز ارسال گردید و پس از ارزیابی توسط ارزیابان این موسسه و انجام دفاعیات لازم، ذوب آهن اصفهان موفق به کسب تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد .

رسول قربعلی نجف آبادی شاغل در مدیریت تحقیق و توسعه شرکت که یکی از سخنرانان این کنفرانس بود گفت :احداث و نگهداری از فضای سبز به عنوان یکی از راهکارهای بهبود شرایط زیست محیطی همواره مدنظر صنایع از جمله ذوب آهن اصفهان بوده است .

وی افزود : نگهداری از این مجموعه ها مستلزم هزینه و دغدغه های زیادی است و ذوب آهن اصفهان با دارا بودن بیش از ۱۶ هزار هکتار فضای سبز و جنگل مصنوعی دارای بزرگترین جنگل مصنوعی در میان صنایع است که می تواند تجارب خود را در این زمینه به اشتراک بگذارد و همچینی الگوی مناسبی برای دیگر صنایع باشد .

گفتنی است که در کنار این کنفرانس نمایشگاه جانبی برگزار شد و ذوب آهن نیز آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه در معرض دید علاقمندان گذاشت .

شایان ذکر است اولین کنفرانس بین المللی برند سبز با حضور دکتر محمد قنبری دبیرکل کنفرانس بین المللی برند سبز، دکتر شهریار شفیعی مدیر و موسس آکادمی برند ایران ، اصغر عبدلی، عضو هیات عملی دانشگاه شهید بهشتی و کارشناس محیط زیست و مشاور ارشد فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ۳۰ شهریور در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد.