شب رویایی پهلوانان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به گونه‌ای رقم خورد که نیمی از طلاهای چهار وزن نخست به ایران رسید و مدیرعامل همراه اول به عنوان حامی ورزش اول کشور، این افتخار را به جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شب گذشته (یکشنبه 11 مهر 1400) شاهد رقابت کشتی گیران نام آور کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در دور فینال چهار وزن نخست بودیم که در نهایت با افتخارآفرینی آنان، نیمی از طلاهای این رده به ایران تعلق گرفت.

در پایان رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ، «حسن یزدانی» در وزن 86 کیلوگرم و «امیرحسین زارع» در وزن 125 کیلوگرم توانستند خوشرنگ ترین مدال را برای تیم ملی کشورمان کسب کنند.

حسن یزدانی با غلبه بر دیوید تیلور آمریکایی و همچنین امیرحسین زارع با شکست گنو پتریاشویلی از گرجستان، افتخاری دیگر برای تیم ملی کشتی کشورمان کسب و مردم ایران را غرق شادی کردند.

با توجه به اینکه دیدار کشتی گیران آزادکار همچنان ادامه دارد، امید می رود امشب هم شبی رویایی برای تیم ملی کشورمان رقم بخورد و در پایان پرچم ایران در جایگاه نخست رقابت های تیمی این دوره از مسابقات قرار گیرد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول به عنوان مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران، در پیامی این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی کشورمان تبریک گفت و برای سایر کشتی گیران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.