واکسینه‌ شدن در برابر ویروس کرونا یک ضرورت و الزام حیاتی است. اما برخی از شهروندان باوجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر، به دلایل احساسی و غیرعلمی از تزریق واکسن خودداری کرده که نهایتاً ضمن به خطر انداختن جان خود و اطرافیان، بر چشم‌انداز رسیدن به ایمنی جمعی در ماه‌های آینده نیز خدشه وارد می کنند.

به گزارش مرور نیوز، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان این نکته که بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است، گفت: خوشبختانه شرایط دشوار کمبود واکسن کرونا را در کشور پشت سر گذاشتیم و اینک روند واکسیناسیون عمومی به مرحله مطلوبی رسیده است.

وی افزود: مسأله‌ای که بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد، پیشگیری از پیک ششم کروناست. این مسأله غیرممکن نیست و تنها به تعهد، انضباط شخصی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در عین واکسینه‌شدن، آینده‌نگری و پذیرش مسؤولیت کامل در این مسیر بستگی دارد.

این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: توفیق بزرگی در زمینه خدمت به مردم شریف کشور و تولید واکسن داخلی نصیب بانک ایران‌زمین شد و این نهاد مالی توانست در زمینه عمل به این آزمون و مسئولیت اجتماعی، نمره قابل قبولی از ملت شریف ایران دریافت کند. نجات جان هر شهروند ایرانی برای بانک ایران‌زمین به‌مثابه نجات یک خانواده، یک شهر و یک کشور است.

پورسعید در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای مردم خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در نظر داشته باشند واکسینه‌شدن خطر مرگ را به حداقل می‌رساند و از پرداخت هزینه‌های سنگین درمان نیز پیشگیری می‌کند؛ بنابراین استدعای بانک ایران‌زمین از مردم شریف کشور، به‌ویژه افرادی که هنوز برای واکسینه‌شدن اقدام نکرده‌اند این است که جان خود را با عادی‌انگاری این بیماری مهلک به خطر نیندازند، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اسرع وقت برای واکسینه‌شدن اقدام کنند.