مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان لنجان و مناطق سه گانه آموزش و پرورش زرین شهر، فولادشهر، باغبادران و شهرهای تابعه این شهرستان با حضور مدیران آموزش و پرورش این مناطق، مسئولان ادارات و ائمه جماعات این شهرها و دیگر شهرهای لنجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد .

 به گزارش مرور نیوز، مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان لنجان و مناطق سه گانه آموزش و پرورش  زرین شهر، فولادشهر، باغبادران و شهرهای تابعه این شهرستان با حضور مدیران آموزش و پرورش این مناطق، مسئولان ادارات و ائمه جماعات این شهرها و دیگر شهرهای لنجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد .

 این مراسم در زرین شهر، مرکز شهرستان لنجان با حضور فرماندار و نماینده مردم  لنجان در مجلس و جمعی از مسئولان ادارات، فرهنگیان و دانش آموزان در میدان مرکزی این شهر برگزار گردید.

 حضور مادر دانش آموز شهید بهنام محمدی از تهران از جمله برکات معنوی این مراسم در مناطق این شهرستان بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن طباطبایی امام جمعه  باغبادران در مراسم ۱۳ آبان ماه که در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد ، از همکاری های ذوب آهن اصفهان در برنامه های فرهنگی، اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان علاوه بررسالت اصلی اش که فعالیت اقتصادی است، شاهد همکاری و مساعدت این شرکت بزرگ صنعتی در برنامه های فرهنگی نیز هستیم و تعامل جبهه اول صنعت کشور با منطقه قابل تقدیر و تشکر است.

 از نکات بارز این مراسم، حضور پررنگ پولاد مردان ذوب آهن با لباس‌های متحدالشکل در بین دانش آموزان این شهرستان به نشانه هبستگی و اتحاد صنعت با فرهنگ و آموزش این مراسم بود.

در پایان این مراسم نیز بیانیه سراسری ۱۳ آبان قرائت شد که با تکبیر الله اکبر خامنه ای رهبر شرکنندگان مراسم، تأیید شد.

شرکت کنندگان این مراسم و دانش آموزان در شهرهای مختلف لنجان، سپس با حضور در گلستان شهدا و مزارشهدای گمنام و غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا و نثار فاتحه، با شهیدان تجدید پیمان نموده و یادوخاطره این عزیزان را گرامی داشتند.