دارندگان گوشی‌های IOS نیز از این پس می‌توانند در سامانه هواداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو عضو شوند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اخیرا سامانه هواداری تیم های استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و هواداران این دو تیم می توانند با عضویت در این سامانه و انجام تراکنش، بدون پرداخت هزینه اضافه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

طی روزهای اخیر و به منظور بهبود خدمات ارائه شده در این سرویس به هواداران، نسخه IOS سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو در دسترس قرار گرفته و دارندگان تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل IOS می توانند از فروشگاه های برنامه های ایرانی IOS ارائه دهنده خدمات به آنها، نسخه جدید اپلیکیشن اوانو را نصب و عضو سامانه هواداری شوند.

گفتنی است خدمات اپلیکیشن اوانو که محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند است در سه حوزه اپراتوری، مالی و خرید آنلاین طراحی شده و کاربران می توانند با عضویت در سامانه هواداری، با انجام هر تراکنش و بدون پرداخت هزینه مازاد بر تراکنش از تیم محبوب خود حمایت کنند.

همچنین هواداران می توانند علاوه بر حمایت مالی از تیم محبوب خود از خدمات متعددی که اوانو برای هواداران در نظر گرفته نیز استفاده کنند. به طور مثال هواداران می توانند از وضعیت بازی های تیم به طور کامل مطلع شوند، به بازیکنان تیم امتیاز بدهند و بازیکن برتر تیم بعد از هر بازی را انتخاب کنند. علاوه بر این هواداران می توانند در اوانو سیم کارت هواداری دریافت کنند و به زودی از بسیاری خدمات دیگر که مختص هواداران است بهره مند شوند.

سرویس هواداری اوانو در حال حاضر تنها برای تیم های پرسپولیس و استقلال فعال است و به زودی این سرویس برای هواداران سایر باشگاه ها فعال می شود.

برای نصب اپلیکیشن اوانو می توانید بر روی عنوان «لینک» کلیک کرده تا به آدرس سایت اوانو ارجاع داده شوید.