مدیرعامل بانک سینا در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را به تمامی پرستاران، مدافعان سلامت و فعالان عرصه بهداشت کشور تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، پیام تبریک دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:

«بی شک نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها، بزرگ بانوی کربلا، به نام روز پرستار تقارن فرخنده ای برای قدردانی از این قشر فداکار است. روز پرستار فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات گرانمایه جامعه خدوم پرستار و تبیین نقش موثر آنان در ارتقاء نظام سلامت جامعه است. پرستاران در ارائه خدمات درمانی و مراقبتی نقش قابل توجهی دارند و زحمات این تلاشگران ساعی در ارتقاء سلامت جسم و روان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دو سال اخیر یکی از سخت ترین ایام برای کادر سلامت به ویژه پرستاران کشور بود. کار در شرایط ناشی از همه گیری کرونا کارزاری بس طاقت فرسا و سخت است که علاوه بر خستگی های مفرط، سلامت این قشر از جامعه را نیز با مخاطراتی همراه ساخته و منجر به شهادت شمار زیادی از این عزیزان شد. اما این مدافعان سلامت و سفیران امید در جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و از این آزمون، پیروز و سربلند بیرون آمدند و مایه افتخار و مباهات خود و کشور شدند.

بر خود لازم می دانم به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از خدمات خالصانه و ارزشمند کارکنان خدوم نظام سلامت به ویژه پرستاران که در راستای انجام وظایف و امور محوله در حوزه درمان تلاش می کنند، قدردانی نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون برای این عزیزان ساعی و تلاشگر مسالت نمایم».

و من الله التوفیق