مدیرعامل بانک سپه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهاجرت سامانه بانکداری بانک قوامین سابق به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مشتریان و کارکنان بانک سپه در این مهاجرت عظیم سیستمی گفت: با اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهاجرت سیستمی، اطلاعات مشتریان بانک قوامین سابق به بانک سپه منتقل و امکان خدمت‌رسانی یکپارچه بانکی برای مشتریان بانک قوامین سابق در شعب بانک سپه در سراسر کشور فراهم شد.

وی افزود: پس از اتمام موفق طرح ملی ادغام بانک سپه برای تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین امکان عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و سیستم‌های این بانک و بانک‌های ادغامی را در دستور کار خود قرار داد.

شایان‌ذکر است، دکتر آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه هم‌زمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار طی روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه 1400 با حضور در محل شرکت رایانه خدمات امید از ساعت یک بامداد تا 4:00 صبح روز جمعه به همراه مدیران اجرایی از نزدیک فرآیند اجرایی این مهاجرت بزرگ سیستمی را راهبری و نظارت کرد.