در سمپوزیوم فولاد۱۴۰۰ کیش؛ ذوب آهن اصفهان عنوان نوآوری و پژوهش برتر صنعت فولاد کشور را دریافت کرد.

به گزارش مرور نیوز، در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد۱۴۰۰ کیش که ۲۵ آذر برگزار شد، طرح درب باتری کک سازی با قابلیت انعطاف پذیری(فلکسیبل)سمت کک به عنوان طرح برتر فولادی کشور معرفی شد. این طرح توسط طراحان آن مهدی ظرافتی و مهرداد صابر افقی از تلاشگران مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن به سومین جشنواره نوآوری ها در صنعت فولاد۱۴۰۰ ارسال شده بود. در مراسم مذکور مهدی ظرافتی تندیس و تقدیرنامه مربوطه را دریافت نمود.

عباس نجفی زاده عضو هیئت  مدیره انجمن آهن و فولاد در این مراسم ضمن موفق ارزیابی نمودن سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۰کیش به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای دوره های بعدی این دو رویداد بزرگ فولادی کشور پرداخت و گفت :جامعه دانشگاهی و مدیران صنایع فولادی کشور  در چنین برنامه هایی به حل مشکلات موجود و توسعه محصولات صنعتی در بخش فولاد می پردازند.

در این مراسم از همکاری های ذوب آهن اصفهان در جریان برگزاری سمپوزیم  و نمایشگاه مذکور تقدیر به عمل آمده  و تقدیر نامه و تندیس سپاس مربوطه  به مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به عنوان حامی برگزاری نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد اهدا شد که  محسن زیوه مدیر عامل شرکت پویش بازرگان ذوب آهن و عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان لوح تقدیر و تندیس مربوطه را دریافت کرد.

شایان ذکر است طی سه روز برگزاری سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۱۴۰۰کیش تعدادی از مسئولان کشور و دست اندر کاران صنعت فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرده و در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان قرار گرفتند.