۲۶ آذرماه روز حمل و نقل ، فرصتی است تا از تلاشگران فعال در حوزه حمل و نقل از جمله مدیریت راه آهن و ترابری و مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین و خدمات و امور رفاهی تجلیل شود .

به گزارش مرور نیوز، ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل ، فرصتی است تا از تلاشگران فعال در حوزه حمل و نقل از جمله مدیریت راه آهن و ترابری و مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین و خدمات و امور رفاهی  تجلیل شود . در این راستا علاوه بر جشنی که با حضور مسئولین شرکت به مناسبت این روز در تالار آهن برگزار شد، مراسم جشنی نیز در محل مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین با حضور تلاشگران این بخش برگزار گردید.

محراب قنبری مدیر راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین آذرماه را به تمام رانندگان کشور به خصوص رانندگان زحمت کش و صبور ذوب آهنی و شرکت های وابسته تبریک گفت و از آن ها به خاطر زحماتشان قدردانی نمود .  

وی گفت: تلاشگران راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین در هر شرایطی در فرایندهای مختلف از جمله تعمیرات، حمل و نقل مواد اولیه، محصولات، تجهیزات و ... حضور دارند و بدون آن ها خط تولید امکان ادامه فعالیت ندارد بنابراین می توان از این بخش به عنوان خاکریز اول خط تولید شرکت یاد کرد.

احمد لادریان مدیر راه آهن و ترابری شرکت نیز گفت: در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی و پویایی شرکت ها و سازمان ها در دستان پرتوان فعالان عرصه حمل و نقل ریلی، جاده ای و ... می تپد .

وی افزود: قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت با فراز و فرودهایی همراه است اما هدف والای ما تلاش برای ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب به بخش های تولیدی و پشتیبانی می باشد .

مدیر راه آهن و ترابری شرکت ، فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه که یادآور تلاش های فعالان عرصه حمل و نقل است را به تمامی این عزیزان به ویژه در ذوب آهن اصفهان تبریک گفت.