بانک ایران زمین با برنامه هایی که در دست اجرا دارد به زودی تبدیل به اولین بانک دیجیتال کشور می شود که در نوع خود بی نظیر است و اجرای آن باعث می شود که تبدیل به اولین نئو بانک کشور شود.

به گزارش مرور نیوز، بانکداری دیجیتال مزایای قابل‌ توجهی برای بانک‌ها دارد و در واقع گامی موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان است که از طریق آن می توان چهار عامل هزینه، راحتی، کنترل و تجربه مشتری را بهبود بخشید.

در بانکداری دیجیتال بخش عمده تمرکز در پشت باجه و روی فرآیندهای مدیریتی کسب و کار و هوشمند سازی فرآیندها است و از آنجایی که بانکداری دیجیتال به عنوان یک ضرورت، سبب تغییرات جدی در کیفیت خدمات، تنوع در خدمات، تسهیل، تسریع، شخصی سازی محصولات و خدمات، کاهش قیمت تمام شده، تنوع در فعالیت‌های منطبق با نیاز مشتری و مخاطب می‌شود و در نهایت محملی برای ورود به یک کسب و کار جدید در نظام بانکی تلقی می‌شود پس پرداختن به آن یک ضرورت است.

بانک ایران زمین با برنامه هایی که در دست اجرا دارد به زودی تبدیل به اولین بانک دیجیتال کشور می شود که در نوع خود بی نظیر است و اجرای آن باعث می شود که تبدیل به اولین نئو بانک کشور شود. این اولین نئوبانک واقعی در کشور است که با همکاری مشترک شرکت های وب و شرکت آوا متعلق به بانک ایران زمین ایجاد می شود و از این نظر پرچم بانک ایران زمین را میان شبکه بانکی بالاتر از سایر بانک ها قرار می دهد.

ایران زمین در مسیر رونمایی از نخستین بانک دیجیتال به معنای یک بانک کاملا مکانیزه به همراه شعب و ادارات مرکزی و تمامی خدمات بانکی است و نئوبانک گزیده ای از خدمات پرمصرف و ضروری بانک است که در اختیار مشتری قرار می گیرد. ارتباط مشترک بانک و شرکت های وب موجب ارائه سرویس های پایه و خدمات مطلوب به مشتری خواهد شد که ارزشمند است.

در آبان امسال نیز عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد: این امکان فراهم شده است سرویس های بانکی را در یک نئو بانک پیاده سازی کنیم و بر اساس بستری که ایجاد شده است بتوانیم خدماتی را به مردم ارائه دهیم که ارزش افزوده فراوانی دارد.

سرویس های خدماتی در حوزه بانکداری دیجیتال 

ظرفیت و بستر لازم برای ارائه خدمات و سرویس های بیشتر در حوزه بانکداری دیجیتال به مشتریان در بانک ایران زمین فراهم شده و همچنین ایجاد خدمات جدید در توسعه کسب و کارهای مختلف و تامین نیازهای مردم تاثیر بسزایی دارد.

قرار است شرکت های وب با همکاری بانک و با رعایت چارچوب های بانک مرکزی این موضوع را محقق کنند و در این خصوص ایده های جدیدی ارائه دهند.

بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال تحقیقات و بررسی های زیادی انجام داد و چندین سال پیگیر بود تا در نهایت پس از 6 سال تلاش مداوم با افتخار ایده اش به ثمر نشست.

در نئو‌بانک علاوه بر خدمات بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکداری خرد، صدور انواع ضمانت‌نامه، ارائه تسهیلات و... ارائه می‌شود.

این پروژه شامل ۹۰ سرویس و ارائه ۴۰۰ خدمت به مشتریان است. در واقع مدل موفق در نئوبانک این است که کسب و کارهایی که خدمات به مشتریان می دهند به سمت نئوبانک بروند و نقش بانک در این میان خدمت رسانی به این حوزه است.