​با صدور حکمی از سوی حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، کیومرث اعلایی به عنوان مدیرشعب استان فارس منصوب و طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه تودیع مدیر سابق و معرفی مدیر جدید این استان که با حضور مصطفی رحیمی شهواری معاون شعب و بانکداری جامع، علیرضا افکار مدیر امور شعب جنوب کشور، مهدی اقبالی‌راد مدیر امور بانکداری جامع و جمعی از مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان فارس، برگزار شد، کیومرث اعلایی مدیر سابق شعب استان یزد با حکم مدیرعامل بانک به عنوان مدیر جدید شعب استان فارس معرفی و از خدمات مهدی اقبالی‌راد مدیر سابق این مدیریت که به تازگی به عنوان مدیر امور بانکداری جامع منصوب شده است، قدردانی شد.

رحیمی شهواری معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات ایران در این مراسم ضمن قدرانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده مهدی اقبالی‌راد در استان فارس گفت: از همکاران استان انتظار می‌رود تا با هماهنگی، تلاش مضاعف و سختکوشی، بانک صادرات استان فارس را به بانک اول استان و در شبکه  به درجه ممتاز الف ارتقا دهند.

مصطفی رحیمی شهواری با اشاره به اینکه دو موضوع با اهمیت بانک‌ها،  تسهیلات تکلیفی و نقدینگی است، گفت: هرچند لازم است تکالیف به طور کامل تحقق یابد، اما این مورد باید بخشی از توان همکاران شبکه را به خود اختصاص دهد و علاوه بر آن همکاران باید در زمینه افزایش منابع که از مهمترین مسائل پیش روی بانک صادرات ایران است، تلاش مضاعف داشته باشند.

وی راه موفقیت در این میدان را انضباط مالی در کنار انجام تکالیف دولت و تأمین مالی مشتریان خوب برشمرد و افزود: دو برنامه «شناسایی و جذب مشتریان جدید» و «پرستاری و تقویت مشتریان قدیمی یک تا ده ستاره»، بیشترین تأثیر را در زمینه انضباط مالی و کنترل نقدینگی دارد. لذا موارد ذکر شده باید به طور جدی در دستور کار باشد به نحوی که تمام فعالیت‌های انجام شده به تهیه صورت‌های مالی قابل قبول در همه زمینه‌ها بینجامد.

در پایان این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات مهدی اقبالی راد، حکم انتصاب کیومرث اعلایی به عنوان مدیر جدید شعب استان فارس به وی اعطا شد.