کاربران «اوانو» می‌توانند در نسخه جدید این اپلیکیشن با دعوت از دوستان خود هدیه نقدی آنی و بدون قرعه کشی دریافت کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن اوانو، در نسخه جدید اپلیکیشن اوانو امکان دعوت از دوستان به این اپلیکیشن و کسب درآمد به صورت نامحدود از این طریق فراهم شد.

بر همین اساس کاربران اوانو می توانند بدون محدودیت دوستان خود را به اپلیکیشن اوانو دعوت کنند و با هر نصب مبلغ 29990 ریال هدیه نقدی دریافت کنند. همچنین هر کدام از افرادی که به دعوت کاربران اوانو پاسخ مثبت بدهند و اوانو را نصب کنند بلافاصله مبلغ 19990ریال هدیه نقدی دریافت می کنند.

گفتنی است ارسال دعوتنامه برای کاربران اوانو در حال حاضر محدودیت ندارد و کاربران می توانند با ارسال بیشتر دعوتنامه درآمد خود را افزایش دهند.

پیش از این نیز سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و هم اکنون هواداران باشگاه های لیگ برتر می توانند با عضویت در این سامانه بدون هزینه از تیم محبوب خود حمایت کنند. همچنین کاربرانی که عضو سامانه هواداری اوانو هستند با دعوت از دوستان خود علاوه بر بهره مندی از درآمد 29990 ریالی برای خود و 19990 ریالی برای کاربر جدید اوانو، مبلغ 19990 ریال نیز به تیم محبوب خود کمک کنند.

علاوه بر این کاربران می توانند با انجام هر تراکنش در اپلیکیشن اوانو بدون قرعه کشی و به صورت آنی هدیه نقدی دریافت کرده و میزان درآمد خود را افزایش دهند.

کاربران می توانند از طریق استورهای معتبر اندروید و iOS ایرانی نسخه جدید اپلیکیشن «همراه من» را دریافت و یا از طریق آدرس https://ewano.app نسخه جدید اوانو را نصب کرده و درآمدزایی را در اوانو آغاز کنند.